Το ιστολόγιο που στοχεύει να γίνει το δεξί χέρι του δασκάλου και να βοηθήσει το μαθητή να γνωρίσει, να κατανοήσει και να αγαπήσει όπως πρέπει το μάθημα...
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012
Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012
Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΘΡΑΝΙΑ
Άκου προσεκτικά το παρακάτω παλιό τραγουδάκι. Για τι πράγμα μιλάει;
Βέβαια κάθε χώρα έχει τους δικούς της νόμους σχετικά με την αρχή και το τέλος της σχολικής χρονιάς. Διάβασε σχετικά τα παρακάτω:
Η σχολική χρονιά στην Ιαπωνία ξεκινάει τον Απρίλιο και όχι τον Σεπτέμβριο όπως στην Ελλάδα και σε άλλες χώρες.
Η πρώτη περίοδος διαρκεί ως τις 20 Ιουλίου, οπότε αρχίζουν οι καλοκαιρινές διακοπές. Τα παιδιά επιστρέφουν στο σχολείο στις αρχές Σεπτεμβρίου για την δεύτερη περίοδο που διαρκεί ως τις 25 Δεκεμβρίου. Και η τρίτη και τελευταία περίοδος ξεκινά στις αρχές Ιανουαρίου και συνεχίζει ως το τέλος του Μαρτίου.
Κατά την εναρκτήρια τελετή εισόδου στο σχολείο, ο διευθυντής καλωσορίζει τους μαθητές και το προσωπικό. Ακολουθεί χαιρετισμός από τους μαθητές και η τελετή κλείνει με ένα σχολικό τραγούδι. Μετά, οι δάσκαλοι οδηγούν τους μαθητές στις τάξεις, διανέμουν τα βιβλία και βγάζουν αναμνηστικές φωτογραφίεςΗ αρχή της νέας σχολικής χρονιάς γίνεται μέσα στην άνοιξη καθώς, όπως πιστεύουν, η άνοιξη-όπου η φύση ξαναγεννιέται-είναι η τέλεια εποχή για το ξεκίνημα καινούργιων πραγμάτων. Τα παιδιά είναι ενθουσιασμένα και γεμάτα νέες προσδοκίες καθώς πλησιάζει η νέα σχολική χρονιά.
Καθώς επίσης στην αρχή του Απριλίου ανθίζουν και οι κερασιές, πολλοί συνδέουν την όμορφη εικόνα τους με το ξεκίνημα του σχολείου ή νέας δουλειάς. Πολλά σχολεία έχουν κερασιές στον κήπο τους και οι γονείς φωτογραφίζουν τα παιδιά τους την πρώτη ημέρα κάτω από τα πανέμορφα άνθη τους.
Το βιβλίο σου έχει την παρακάτω εικόνα, σαν μια Γ' τάξη ενός σχολείου της Ελλάδας.
Πρόκειται για μια ομαδική διδασκαλία (τα παιδιά συνεργάζονται ομαδικά)
Βέβαια θα μπορούσε η διδασκαλία να γίνεται και με άλλο τρόπο, ιδίως όταν οι χώροι δεν ευνοούν ή επειδή το θεωρεί έτσι καλύτερο ο δάσκαλος ή η δασκάλα
Σίγουρα πάντως το σχολείο του μέλλοντος πρέπει να είναι κάπως έτσι
Είναι η ψηφιακή τάξη! Κάθε μαθητής έχει τον υπολογιστή του και ο δάσκαλος τον διαδραστικό πίνακα
- Με ποιο σχολείο απο τις εικόνες του βιβλίου σου μοιάζει το σχολείο των δύο παραπάνω εικόνων;
- Αν θα μπορούσες να επικοινωνήσεις μαζί τους τι θα ήθελες να μάθεις σχετικά με το σχολείο τους;
- Με ποιο σχολείο από τις εικόνες του βιβλίου σου μοιάζει; Σε τι μοιάζει;
- Αν θα μπορούσες να επικοινωνήσεις μαζί τους τι θα ήθελες να μάθεις σχετικά με το σχολείο τους;
Δες επίσης και τον τρόπο που πηγαίνουν στο σχολείο. Τι συναισθήματα σου γεννιούνται;
Τέλος θα πρέπει να αναφέρουμε και την εξ' αποστάσεως εκπαίδευση. Τα παιδιά που για κάποιους λόγους δεν μπορούν να πάνε σχολείο και επικοινωνούν με το δάσκαλό τους από το σπίτι τους
- Με ποιο "σχολείο" από τις εικόνες του βιβλίου σου μοιάζει;
- Αν θα μπορούσες να επικοινωνήσεις μαζί τους τι θα ήθελες να μάθεις σχετικά με το σχολείο τους;
Ετικέτες
Γλώσσα Γ
Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012
ΑΡΙΘΜΟΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1000
Έναν αριθμό μπορούμε να τον εκφράσουμε με λέξεις (εκατόν είκοσι τρία),
με κυβάκια
με ψηφία (123)
και με άβακα
Οι αριθμοί ανάλογα με το πλήθος των ψηφίων που έχουν ονομάζονται:
μονοψήφιοι, αν έχουν 1 ψηφίο (3)
διψήφιοι, αν έχουν 2 ψηφία (13)
τριψήφιοι, αν έχουν 3 ψηφία (123)
Κάθε αριθμός μπορεί να αναλυθεί στις Μονάδες (Μ), Δεκάδες (Δ) και Εκατοντάδες (Ε)
με κυβάκια
με ψηφία (123)
και με άβακα
Οι αριθμοί ανάλογα με το πλήθος των ψηφίων που έχουν ονομάζονται:
μονοψήφιοι, αν έχουν 1 ψηφίο (3)
διψήφιοι, αν έχουν 2 ψηφία (13)
τριψήφιοι, αν έχουν 3 ψηφία (123)
Κάθε αριθμός μπορεί να αναλυθεί στις Μονάδες (Μ), Δεκάδες (Δ) και Εκατοντάδες (Ε)
Βρες πόσα κυβάκια είναι και επίλεξε τον αριθμό που πρέπει
Ετικέτες
Μαθηματικά Γ
Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2012
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012
Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012
ΟΑΣΗ ΕΙΡΗΝΗΣ
Το Neve Shalom (στα εβραϊκά) ή Wahat al Salam (στα αραβικά), πρόκειται για την Όαση της Ειρήνης,
ένα χωριό όπου -εδώ και χρόνια- Ισραηλινοί και Άραβες ζουν μαζί
αρμονικά και αγαπημένα, και μοιράζονται τα πάντα. Στην Όαση της Ειρήνης
υπάρχει το Σχολείο της Ειρήνης.
Στην
όαση της Ειρήνης απασχολούνται, εκτός από τους δασκάλους, και αρκετοί
εθελοντές από πολλά μέρη του κόσμου. Κάθε χρόνο γράφονται περισσότερα
από 300 παιδιά (από 3 μηνών μέχρι 12 ετών!). Εδώ τα παιδιά μαθαίνουν δύο
γλώσσες, δύο θρησκείες ενώ διδάσκονται οι ιστορίες και των δύο λαών. Το
σχολείο διαθέτει ξενοδοχείο, αίθουσα συνεδριάσεων και εστιατόρια, χώρο
προσευχής και για τις δύο θρησκείες υπό την επονομασία «Οίκος της
σιωπής», και Κέντρο Τεχνών και Πολιτισμού όπου φιλοξενούνται και οι δύο
κουλτούρες. Οι μαθητές, παράλληλα με τα μαθήματα, ασχολούνται με την
μουσική, την ζωγραφική, το θέατρο και συμμετέχουν σε διάφορα παιχνίδια
και εργαστήρια που έχουν σκοπό να τους διδάξουν την απέχθεια προς τον
πόλεμο και την αγάπη προς την ειρήνη.
Το πειραματικό χωριό διοργανώνει διαρκώς σειρές σεμιναρίων και συζητήσεων για την αναγκαιότητα αρμονικής συμβίωσης των δύο λαών και
συχνά αντιπροσωπείες από όλες τις μεριές του Ισραήλ, των αυτόνομων
περιοχών, αλλά και από άλλες χώρες το επισκέπτονται για να δουν από
κοντά το πείραμα, που διαλύει κάθε έννοια εθνικής μισαλλοδοξίας και
μίσους.

Η
«Όαση της Ειρήνης», όμως, συναντάει και αρκετά εμπόδια στον δρόμο της.
Σύμφωνα με τον δήμαρχό της (γενικό γραμματέα τον ονομάζουν), Ανουάρ
Νταούντ, παρ' όλα τα διαβήματα και τις διαμαρτυρίες πολλών χρόνων, το
ισραηλινό κράτος (μέχρι πριν λίγα χρόνια τουλάχιστον) αρνιόταν να
αναγνωρίσει το σχολείο του χωριού, προβάλλοντας σειρά εμποδίων στα
παιδιά που ήθελαν να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
ΠΩΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Δείτε την παρουσίαση που ενισχύει την παραπάνω άποψη
ΚΛΙΚ
Από την άλλη πάλι όμως ολοκληρωμένη η λαϊκή παροιμία λέει:
Ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη, είναι όμως ικανός να φέρει το μήνυμα της αλλαγής για να ξημερώσει η Άνοιξη!
Καταγράψτε τα επιχειρήματά σας με τα "υπέρ" και τα "κατά" της δημιουργίας αυτού του σχολείου
ΠΩΣ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΛΗ ΑΠΟ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ
Δείτε την παρουσίαση που ενισχύει την παραπάνω άποψη
ΚΛΙΚ
Από την άλλη πάλι όμως ολοκληρωμένη η λαϊκή παροιμία λέει:
Ένας κούκος δεν φέρνει την Άνοιξη, είναι όμως ικανός να φέρει το μήνυμα της αλλαγής για να ξημερώσει η Άνοιξη!
Καταγράψτε τα επιχειρήματά σας με τα "υπέρ" και τα "κατά" της δημιουργίας αυτού του σχολείου
Γράψτε
ένα κείμενο αν είστε υπέρ της δημιουργίας τέτοιων σχολείων ή και άλλων
παρόμοιων ενεργειών, γιατί μπορούν να βοηθήσουν για πραγματική ειρήνη σε
περιοχές που υπάρχουν συγκρούσεις, ή ένα κείμενο αν είστε κατά της
δημιουργίας τέτοιων σχολείων ή και άλλων παρόμοιων ενεργειών, γιατί από
μόνες τους δεν μπορούν να φέρουν την ειρήνη.
Μην ξεχάσετε:
Ετικέτες
Γλώσσα-ΣΤ
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)