
Ήταν μια δραστηριότητα που είχε ως στόχο να δώσει την ευκαιρία και τα κίνητρα για συστηματική και δημιουργική ανάγνωση εξωσχολικών βιβλίων και να ενθαρρύνει το διάλογο για τα βιβλία μέσα στη σχολική αίθουσα.
Αναγνωρίζοντας την αξία και τη συμβολή της ανάγνωσης της γλωσσικής και γνωστικής ικανότητας των μαθητών, η ΣΚΥΤ

ΣΤΑΔΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
- 1° στάδιο: Επιλογή βιβλίων
(Με τη συμβολή των δασκάλων το κάθε παιδί επιλέγει το βιβλίο που επιθυμεί να διαβάσει. Η επιλογή των βιβλίων αποτελεί σημαντική παιδαγωγική πράξη για την οποία απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τους εκπαιδευτικούς, ενώ ως πηγές επιλογής μπορούν να χρησιμοποιηθούν: η βιβλιοθήκη της τάξης και του σχολείου, τα βιβλιοπωλεία, η προσωπική βιβλιοθήκη των μαθητών, οι δημόσιες βιβλιοθήκες του ΥΠΕΠΘ που βρίσκονται στην περιοχή των σχολείων, οι κινητές βιβλιοθήκες, καθώς και οι δημοτικές και κοινοτικές βιβλιοθήκες
- 2° στάδιο: Παρουσίαση των βιβλίων
- 3° στάδιο: Παιχνίδι σε ομάδες
- 4° στάδιο: Απονομή επαίνων Φιλαναγνωσίας
Επέλεξε ένα από τα παρακάτω λογοτεχνικά βιβλία ή άλλο της αρεσκείας σου και αφού το διαβάσεις, φτιάξε μια σελίδα που να συνοδεύει το βιβλίο που διάβασες και παρουσίασε το στους συμμαθητές σου.
Μπορείς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το παρακάτω έντυπο ή να φτιάξεις ένα δικό σου, προσθέτοντας ότι στοιχεία θέλεις.