Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2010

ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ

Ο πρώτος υπόγειος σιδηρόδρομος στον κόσμο κατασκευάστηκε το 1863 στο Λονδίνο.
Ο υπόγειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου,όπως είναι σήμερα, είναι ο παλαιότερος του κόσμου και χρονολογείται από το 1863.
Μετρό είναι ο υπόγειος σιδηρόδρομος. Η ονομασία αυτή δόθηκε για πρώτη φορά στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Παρισιού. Από τότε όλοι οι υπόγειοι σιδηρόδρομοι των πόλεων λέγονται μετρό

  
Οι πρώτες σκέψεις για μετρό στην Αθήνα έγιναν το 1955!! αλλά η αρχή για το μετρό έγινε το 1993 και ολοκληρώθηκε 78 μήνες αργότερα το 1999 
Μπορείς να υπολογίσεις πόσος χρόνος πέρασε από τότε που πρωτοσυζητήθηκε το έργο μέχρι τα εγκαίνιά του; Γιατί άραγε να καθυστέρησε τόσο πολύ;

Μετά την αποπεράτωση του έργου η Αθήνα πήρε λύσεις στο κυκλοφοριακό της πρόβλημα και στις 28 Ιανουαρίου 2000 τίθεται σε λειτουργία το μετρό της Αθήνας 


Οι δύο παρακάτω εικόνες είναι από το σταθμό "Ελαιώνα". Κατά τη διάρκεια των έργων και μετά το πέρας αυτών:


Το 2006 υπήρχαν 3 γραμμές και έχουν γίνει σχετικές μελέτες ώστε να υπάρξει και επέκταση αυτών όπως και δημιουργία τέταρτης γραμμής.
Παρακάτω δες τις υπάρχουσες γραμμές και αυτές που είναι υπό κατασκευή ή απλά ακόμα στα σχέδια 
Τα πλεονεκτήματα της υπόγειας μετακίνησης είναι η ταχύτητα, η ακρίβεια των δρομολογίων και η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου


Το ειδικό μηχάνημα που χρησιμεύει για τη διάνοιξη σήραγγας στην κατασκευή του μετρό λέγεται μετροπόντικας 

παρακάτω ο μετροπόντικας και ...επί τω έργω... 

ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΜΦΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ



Ένα από τα πιο σημαντικά και εξίσου πολύπλοκα έργα της ΑΤΤΙΚΟΜΕΤΡΟ ΑΕ είναι η κατασκευή Μετρό στην Θεσσαλονίκη. Η Σύμβαση για την κατασκευή Μετρό μήκους 9,6 χλμ με 13 σύγχρονους Σταθμούς υπογράφηκε στις 7 Απριλίου 2006 και οι κατασκευαστικές εργασίες του έργου βρίσκονται ήδη σε ανάπτυξη.