Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ... ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ!

Ποιο προϊόν διαφημίζει η καθεμία διαφήμιση; Τι κοινό έχουν και τα τέσσερα προϊόντα;



Ας δώσουμε για κάθε διαφήμιση ένα όνομα, μια εικόνα, ένα σλόγκαν και ένα κείμενο φανταστικό. Κάνε με παρόμοιο τρόπο το ίδιο στην εργασία 1β του βιβλίου σου



Δες τι ειχαμε πει πέρσι ότι πρέπει να έχει μια διαφήμιση για να μας πείσει και να μας τραβήξει την προσοχή

ΚΛΙΚ

Επίσης θα πρέπει να χρησιμοποιεί προστακτική έγκλιση( ή υποτακτική), πολλά σημεία στίξης(θαυμαστικό, ερωτηματικό, αποσιωπητικά) και πολλά επίθετα ακόμα και σε συγκριτικό ή υπερθετικό βαθμό

Δες τι είχαμε πει πέρσι για τα παραθετικά των επιθέτων και επιρρημάτων

ΚΛΙΚ

Δες την παρακάτω διαφήμιση αλλαντικών. Ποια έξυπνη ιδέα είχε ο διαφημιστής για να ενθουσιάσει τους τηλεθεατές;



Δες την παρακάτω διαφήμιση. Τι βαθμό επιθέτου θα χρησιμοποιούσες για να περιγράψεις το θέμα της;



Με ποιο λογοπαίγνιο "παίζει" η παρακάτω διαφήμιση; Με ποια από τις διαφημίσεις του βιβλίου σου θα ταίριαζε;